Кошик
1473 відгуків
promo_banner

Вихідні. Ми доступні лише у вайбері 0986459058. На дзвінки відповісти не зможемо..з технічних причин...Замовлення приймаємо. Надсилання в найближчий робочий день!

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні покупці! У нас багато замовлень! Давайте цінувати і вашу і нашу працю! Обмін за рахунок компанії здійснюється: 1. у разі виробничого шлюбу (дірки, відсутність елементів одягу - гудзиків, поясів тощо) 2. у випадку, якщо вам було відправлено не ваше замовлення. Обмін за рахунок покупця: 1. Якщо вам річ ​​просто не сподобалася. 2. Якщо вам річ ​​не підійшла за розміром, кольором і т.п. 3. З усіх інших причин, якщо вони не мають нашої провини. Переконливе прохання! Якщо ви сумніваєтеся у розмірі – попросіть надати відповідні виміри. Ми завжди раді допомогти Вам! Запитайте пораду у консультанта – всі наші співробітники мають досвід роботи у торгівлі одягом понад 10 років! Ми дуже хочемо, щоб і покупки та обміни в нашому магазині приносили Вам тільки задоволення! Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Процедура повернення товару Належної якості*: - зателефонуйте на номер 0986459058 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 2 робочих днів. *Товар належної якості це: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. **Товаром неналежної якості слід вважати такий, що має явний дефект - брак, а саме плями або дірки. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: ул. Короленка 32-а, 25006, Кропивницький, Україна. Відділення Нова Пошта №8 Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner